Verzenden & Retourneren

PostNL logo

PostNL

Kleinere producten zoals bedtextiel, kussens, dekbedden en topdekmatrassen (tot 7cm dik) worden bezorgd door PostNL. De bezorgkosten zijn altijd slechts 6,95

Track&Trace
Als je bestelling ’s nachts is verwerkt door PostNL ontvang je automatisch een e-mail met Trace&Trace code inclusief tijdsindicatie om de zending makkelijk te volgen.

Niet thuis
Ben je niet thuis om het moment van bezorging? Dan ontvang je een “Niet Thuis” kaart in de brievenbus met wanneer/hoe/waar de volgende bezorging plaatsvindt. PostNL biedt je bestelling 2x aan. Ben je bij de 2e afleverpoging ook niet thuis, dan word je via een nieuwe “Niet Thuis” geïnformeerd bij welk PostNL pakketpunt je het pakketje kan afhalen. Haal je de bestelling binnen 2 weken niet af, dan komt het pakket retour naar ons magazijn en verwerken wij het als retourzending.

Retourneren
Je hebt het recht om binnen 30 dagen, zonder opgave van redenen, een product retour te sturen of aan te melden voor retour (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het product bekijken en beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet.

Mag het terug?
Je aankoop mag je altijd in zijn geheel of gedeeltelijk retourneren, mits dit netjes gebeurd. In de volgende gevallen zal het aankoopbedrag niet volledig gecrediteerd worden:

Producten die langer dan 30 dagen in bezit zijn
Producten die gebruikt, beschadigd/vervuild of incompleet zijn
Producten waarvan de originele verpakking ontbreekt
Lukt het niet om een product netjes terug te sturen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik retourneren?
Dit is afhankelijk van de vervoerder waarmee je bestelling is bezorgd.

0